Hlavní nabídka
DOJÍŽDĚNÍ ZA KLIENTY
Šetříme čas zákazníků a svážíme si doklady ke zpracování. Na osobní schůzky dojíždíme za klientem a přizpůsobujeme se mu termínem schůzek a to v časech od pondělí do neděle od 8. 00 -
KOMPLETNÍ ZASTUPOVÁNÍ
Kompletní zastupování klienta při všech jednáních s kontrolními orgány týkajících se námi vedeného účetnictví, daňové evidence či mezd včetně zprostředkování podání všech přiznání, přehledů či jiných hlášení.
EXTERNÍ I INTERNÍ ZPRACOVÁNÍ DAT
A. Externí zpracování dokladů
Doklady se zpracovávají v naší kanceláři a k předání zpět k zákazníkovi dojde ve formě kompletně uzavřeného účetnictví za zdaňovacího období a to po podání přiznání k dani z příjmů. Běžně také zajišťujeme archivaci účetnictví po dobu stanovenou zákonem a následně skartaci dokladů.
B. Interní zpracování dokladů
Dojíždíme pravidelně do firmy zákazníka v předem domluvených intervalech a zpracováváme doklady v jeho prostorách. Tuto variantu využívají ti klienti, kteří chtějí mít své účetní doklady stále při ruce. Jedná se bohužel o dražší verzi, jelikož v době mimo naši kancelář nemůžeme vyřizovat záležitosti našich dalších zákazníků.